Tereny


Wielka Puszcza - Na obrzeżach tego lasu znajduje się nasza wataha. Najczęściej odbywają się tu polowania. Nie wolno zapuszczać się w dalsze zakątki tego lasu. Mimo spokojnego wyglądu,  jest w nim dużo niebezpieczeństw takich jak potwory, bagna itp.



Centrum - Ta polanka jest miejscem spotkań wilków. Jak sama nazwa wskazuje, znajduje się ona na środku naszej watahy. Można tam polować. Jest to jedne z najbezpieczniejszych miejsc.


Góry Colorado - To w nich znajduje się najwyższy szczyt w okolicy. Jest to idealne miejsce na wspinaczki bądź wycieczki. W jeziorze jest krystalicznie czysta woda idealna do picia.


Smocze Góry - Ogromne, zasnute mgłą szczyty. Nikt jeszcze ich nie zbadał. Są bardzo niebezpieczne. Upadek z nich grozi śmiercią. Jak sama nazwa wskazuje, mieszkają w nich smoki. Tylko Alfy mogą zapuszczać się w te okolice.


 Szczyt dobra i zła - Zwykłe wilki mają zakaz wstępu tutaj. Ognisty, zalany lawą teren, na którym rośnie jedno drzewo. To tutaj założycielki watahy spotkały się, pod tym drzewem. Miejsce to bardzo dobrze widać z Gór Colorado.


Jezioro Wawanakna - Jezioro zawdzięcza nazwę stworzeniu żyjącemu w nim. Można tu pływać i pić wodę. Znajduje się niedaleko Centrum.


Odludzie - Najdalej wysunięty skrawek naszej watahy. Mało kto zapuszcza się w tą okolicę. Drzewo ma magiczne właściwości. Leczy rany lub uzdrawia. Tylko za pozwoleniem obu Alf, można tutaj pójść. Kto tu przyszedł bez pozwolenia, znikał bez śladu. Krążą pogłoski, że zaginione wilki są wysyłane na planetę nad tą ziemią. Można tu spotkać Boga Uno.



Potok Miłości - Bardzo stare źródło. Istniało już za czasów pierwszych magicznych wilków. Zakochani wyznają sobie tu miłość. Aby mieć pewność wiecznego związku bez kłótni, wrzuca się do potoku rubin w kształcie serca. Tutaj pierwszy raz spotkali się Aria z Anakinem.

Zapomniane Jezioro - Mroczne, stojące wody... Nie widać dna, a teren jest zdradliwy. Jeden nieostrożny krok i wpadasz do głębin. Wśród jego odmętów czają się potwory. Las otacza ten teren, nadając mu grozy. Woda jest zatruta. Jeśli masz szczęście, nim utoniesz pożrą cię potwory. To jeden z lepszych scenariuszy. Wilki mają tam kategoryczny zakaz wstępu.


Wody Ofiarne - Mroczne, pełne tajemnic miejsce. Legenda głosi, iż tu zostało zatopione ciało Granda. Czy to prawda? Nie wie nikt. Jednakże jedno jest pewne. Kto odważy się przyjść, żywy nie wróci.



Rezydencja Miraculum - Opuszczony dom. Nic wielkiego, prawda? A jednak... Setki wilków i ludzi zginęło, by rozwikłać jego zagadkę. Powybijane okna i skrzypiące drzwi już napawają strachem. Wszystko tu jest jak widmo. Nic nie stoi w miejscu dłużej niż jeden dzień. Obecnie jest to siedlisko wszystkich potworów.


Las Mgieł - Tajemniczy las. Wszystko tu wygląda tak samo. Jeśli tu wejdziesz, zgubisz się. Jest też opcja, że oczaruje cię wszechobecny gaz. Wtedy zginiesz. Tylko Ayoko potrafi stąd wyjść.


Lochy - Podziemne korytarze prowadzące do nikąd. Ciągną się pod całą Rezydencją Miraculum i Lasem Mgieł. Stąd nie ma wyjścia. Wejście jest w jednym z pokoi w Rezydencji. Bardzo często można tu spotkać duchy zmarłych bądź też Mroczne Jednorożce i Unipegi.



Bagna - Siedlisko Zła. Nikt, nawet Alfy tu nie chodzą. Grunt jest niestabilny i w każdej chwili może się zapaść pod tobą. W błocie porozrzucane leżą kości wilków. Tak, to miejsce zamieszkuje Terenas. Najgroźniejszy z potworów.


Cmentarz - Zmarłe wilki są tu chowane. Kiedyś t er en ten obfitował w roślinność. Jednak po wizycie Posłańca, wszystko się zmieniło.


Imperium Smoków - Portal do tego wymiaru jest ruchomy. Jeden dzień jest tu, drugi tam. Różnie bywa. W samym Imperium jest niebieska lawa, która zabija w sekundę. Tylko smoki są na nią odporne. I chyba nie muszę wspominać, jak niebezpiecznie jest w środku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz